kalas

I söndags var alwa å jag på kalas i gunnebo. kompisen cornelia fyllde två år. Det var fullt ös hela tiden. korv å festis å tårta bjöds det på å mitt i tårtan kliver pippi in genom dörren. först var nog alla lite blyga, men sen släppte det å det blev bus å dans med pippi. mycket uppskattat ;)
Alwa somnade som en stock i bilen hem. helt slut stackarn.

alex har fått två små tänder som kikar upp lite grann. dom känns kan jag lova! han sitter jättebra nu, lite vinglar han ibland så jag törs inte sätta honom utan kuddar som räddar om han skulle åka bakåt. å ligger han på mage kämpar han för fullt för att ta sig framåt, går fortfarande bara bakåt, men det kommer nog snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0