bakat

Har slängt ihop en sats mommabröd till smyckespartyt ikväll. de e mumma det, säkert inte så nyttigt. men ibland måste man få unna sig.

har ju faktiskt gått ner fyra kilo nu ;) Går ganska smärtfritt tycker jag. måste bara ta tag i motionen. e inte så duktig på det. efetr jul blir det å börja inne i stan på lite step å aerobics ;) hoppas nån mer vill annars får jag väl åka själv. men de e ju lite roligare å va fler. Känner att jag behöver träna i grupp med ledare, har liksom inte nån självdiciplin. Å så e det ju så himla kul.

idag har jag försökt få iordning i alex garderob, rensat ut sånt som e litet å lagt in lite större storlekar. fick ju en hel massa kläder av kusin anneli ;) hur bra som helst. mycket kläder finns det. men det går ju åt en del nu. men han växer alldeles för fort, vissa små söta dressar har han knappt hunnit använda ;(

funderar på om vi ska ta en sväng till åtvidaberg å simhallen nån dag, nån som vill hänga med ?

På måndag åker vi till ullared!!! det ska bli skitkul. köpa lite julklappar å en ny vinterjacka till mig, å termobrallor till ubbe. ska försöka å inte handla massa skit ;) Å alwa fick va på dagis hela dan. det var ju jättebra. slipper jag tänka på å fixa barnvakt. Lilleman får följa med, det ska nog gå bra. ta med bärselen bara å nåt han kan pilla med så det inte blir långtråkigt. kl 04:00 drar vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0