Dagarna bara flyger iväg!

Man tänker att nu måste jag skriva lite, sen e det alltid nåt som kommer emellan. Men nu ska jag uppdatera lite.

I lördags åkte vi en sväng till lkpg för att köpa lite golv till källaren. 25 kvadrat blev det.  39kr/kv så det blev inte så dyrt. Hämtade ut ett paket från libero på lindex och köpte två fina tröjor på jc för presentkortet jag fick när jag fyllde år. hittade ett jättefint kakel till tvättstugan på biltema oxå, men det fick inte plats i bilen så det får bli en sväng upp i helgen igen.

Sen åkte vi till åtvid för att fira pappa, det blev plankstek å kladdkaka ;) gott som bara den! man måste få synda lite ibland. annars blir bantningen bara tråkig.

i söndags följde alwa å jag med sara å wille på bio. De var så söta, satt å höll om varandra å käkade popcorn ;) Måste ju börjas i tid. ;) Stefan var här å fixade min dator oxå, tömde hela skiten å installerade om allt. så nu kan jag spela sims igen. när jag nu ska hinna med det ;)

Lillemannen äter jätteduktigt nu, gröt på morgonen å nån burk mat på dagen. å så lite katrinplommon så vi får fart på magen. men han e dålig på å dricka ur flaskan, så det e lite svårt å få i honom vatten. har försökt med pipmugg oxå. men det mesta rinner ut igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0