fest

Ja, i lördags var det ju bettan å gordons kalas. Tack båda två för en jättetrevlig kväll ;)
Lena skulle va barnvakt här, men vi kände att det blev lite långt om jag skulle behöva åka hem, så vi packade in alla å så fick lena va med barnen hemma hos sara. tack snälla sara för det! Fick jättegod mat som jag åt alldeles för mycket av ;)
å barnen skötte sig i ett par timmar utan problem. fick åka hem å ge lilleman lite mat två gånger. men annars hade det gått bra. hade gärna varit kvar på festen lite längre men när alex inte ville somna å klockan var över tolv kände jag att vi får väl ge oss ;( 


Igår vart det en slapp dag, både vi och barnen var lite trötta.
syndade med en pizza oxå, men det var det enda jag åt på hela dan.

Dagen idag började som vanligt med att alwa var bångstyrig å inte ville göra som jag ville. Men när vi fått iväg henne till dagis åkte alex å jag bort till sollan. Där har vi målat klart  taket i hallen, rivit tapeter i köket å hallen. och målat stommen till garderoberna i hallen. det såg verkligen skabbigt ut. å ännu mer när man börjar måla vitt och ser hur gulnad färgen verkligen är. men det blir nog riktigt fint när allt e klart. får se om vi åker bort en sväng imorrn oxå efter öppna förskolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0