helg full med synder

helgen började med att vi åkte till sara å gogge där vi åt plankstek. kollade lite på idol. trevligt som vanligt.

på lördagen var vi på personalfest med ubbes jobb, blev massa gott där oxå. silltallrik, fisktallrik med potatissallad å pannacotta till dessert. gott som bara den.

på söndagen åkte vi till åtvid för att fira lillebror. där bjöds det på marängtårta å flygande jacob. mindre nyttigt det oxå.

i måndags natt begav vi oss mot ullared. kl 04:00 åkte vi. var väl framme runt halv nio. då åt vi frukost å gav lillfisen lite gröt innan vi gick in. var ganska lugnt på förmiddan, men runt lunch började det komma en del folk. hittade inte alls så mycket som jag tänkt mig, men fick ihop lite julklappar till barnen iallafall. åkte hemåt runt halv tre. men fick stanna efter bara en liten stund för å ge alex lite mat. å byta bajsblöja. sen åkte vi en liten bit till men tydligen vart han inte mätt. så det var ju bara å stanna igen. han satt vaken en liten stund å jollrade men somnade runt fyra, sen sov han hela vägen hem till kl 19 ;)första besöket i ullared!

trodde inte jag skulle gått ner ett dugg den här veckan. men i tisdags hade jag iallafall gått ner 0,5 kilo. å i morse stod vågen på 79,9. wehooo. åttan e borta!!!

Idag har jag putsat fönstren i köket, satt upp julgardinerna å tagit fram stjärnor å ljusstakar å sånt. hinner nog inte i helgen så jag tänkte de e lika bra å börja. har lite småfix kvar, men det tar vi imorrn när alwa e på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0