Helg!

I fredags var ubbe iväg, så jag hade ensam kväll med två griniga ungar som somnade sent. Mindre kul. men jag hann med å lägga ett pussel på 500 bitar iallafll. det var mitt fredagsnöje ;)

Igår gjorde vi inte speciellt mycket, slappade mest å var sega. på kvällen åkte vi en sväng till sara å gogge. kollade lite på körslaget å day after tomorrow. lyxade till det lite med en cola zero ;) gott å inga kalorier.

Vågen visar nu på -3,8kilo ;) heja mig!! 

Imorse fick vi iallafall lite välbehövlig sovmorrgon, båda barnen sov till halv tio. sen låg vi å myste allihop till kvart över tio. Sen har vi haft lite städdag. å ubbe har satt upp lite tak i tvättstugan.

Har lite idétorka på vad jag ska äta mer idag. har ca 800 kcal till jag får äta. kanske kan lyxa till det med två äggmackor ikväll ;)  frukost å lunch e oftast inga problem å komma på. men på em kväll e det svårare å få ihop det så det stämmer med kalorier å rätt fördelning. äter ofta för lite fett. imorrn ska jag nog göra lax i ädelostsås, med pasta till. gott tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0