Helvetes natt!!

Halv fyra vaknade alex. åt lite å va sen hur pigg som helst, låg å pratatde lite å skulle inte alls somna. när han äntligen somnat vid fem då kommer alwa in å väcker honom med sitt tjut om välling. så det var ju bara å knalla upp igen. kvart i sju somnade han äntligen, men det varade inte länge. kvart över sju kommer alwa in igen bara för att kolla läget å gissa vem som vaknar. han somnade väl om igen kvart i åtta. men då var det ju dags å börja med frukost till alwa som skulle till dagis. när vi lämnat henne fick han lite mat å somnade runt tio. Då fick jag vila en liten stund. till halv tolv när ubbe ringde å väckte oss ;) E lite halvseg nu som ni förstår. Sara har vart här en snabbis på lite the. Alltid trevligt med lite besök ;) Nu är det snart dags å fixa lite käk. vad ska man hitta på idag då? Alwa bad om kyckling å ris, får se om det passar herrn i huset. jag har redan ätit min middag för idag, fiskpinnar å spenat. så det blir nog bara yoggi mini å lite mackor för min del, å sen gröt ikväll ;)

Hoppas på att jag hinner med ett pass på löpbandet sen oxå. Känner lite i mina icke existerande magmuskler från träningen igår. MÅSTE bygga upp dom igen. men det känns redan som lite mage har försvunnit nu fast jag bara gått ner två kilo. Till nyår ska jag komma i nån snygg klänning hoppas jag. Vad vi nu ska göra då. Nån som har tänkt så långt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0