Jag vet!!

Har vart lite dålig på uppdateringen :) Vad har hänt då? Har börjat lite mer å ge alex gröt och burkmat, idag gick det faktiskt riktigt bra. har inte vart sådär intresserad förut, men när vi äter vill han gärna smaka. potatismos var jättegott. får väl ta tag i det å göra lite burkar å frysa in. men vällingen vill han fortfarande inte ha :( Men han vill inte dricka vatten i flaskan heller, så det e nog mer att han inte fattar hur man ska göra ;)

Har ju gått med i viktklubb, å på 1,5 vecka nu har jag gått ner två kilo. Weeehooo!!! bara arton kvar. men det ska gå. det e ju så lätt å hålla koll på vad man äter. det som e svårt e om man ska iväg tex till lkpg eller e bortbjuden på mat. men de e ju bara å äta lite mindre portioner å mycket grönsaker.

I lördags var vi på halloweenfest, mamma å pappa kom ner å var barnvakt. Men alex fick jag hämta efter ett tag eftersom han inte vill ha nåt annat än mamma ;) men det gick bra ändå. Var riktigt trevligt med god mat å trevligt sällskap. Blev lite singstar innan vi åkte hem oxå, det gör jag gärna igen. var kul. Fast man får dra upp volymen på tv:n så man inte hör min sångröst. den e inge vidare ;)

I söndags var det loppis i ed. gick väl inte jättebra men det gick ihop sig iallafall. Bytte en klädställning till barnen mot en jättefin lampa med anna. å köpte en body å en tuff keps av johanna. Bra skit ;)

Idag har sollan å jag dragit fram löpbandet nere i källar´n. får bli lite mer aktiv på det nu.

Nähä, nu e visst trollungen trött här. bäst å ta hand om det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

He he aa snygg kepps där;)

2009-11-05 @ 11:50:52
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0