måndag

Nu måste jag ta tag i det här ordentligt. med viktklubb! har slarvat med å skriva in på sista tiden, å då står det still. igår var sollan å jag på medelgympa här i byn, det var riktigt jobbigt. men skönt å få bli rejält svettig så man känner att man gjort nåt ;)

bakade kladdkaka med alwa igår, den har jag gått å sneglat på hela dan. men den får stå. för nu ska kilona BORT. e ju "bara" 12 kvar.

Skulle så gärna börja träna i västervik, men just nu har jag verkligen inte råd. får väl bli sen när man börjat jobba lite igen.

Alex har ju börjat dricka lite välling, om den e hemkokt vill säga. den köpta går inte. så nu hoppas jag på att jag kan sluta amma på nätterna. ska göra ett försök inatt. sen e jag sugen på å ta mig ett par cider nån kväll. Tjejkväll snart va?

Alex har börjat mer å mer å står å gungar på alla fyra, så snart kryper han väl. Tycker jag får ha koll på honom nu. armarna når VÄLDIGT långt. en liten klåfinger e vad han är ;) i alla lådor å skåp.

Gåstolen har nog snart gjort sitt, den börjar bli farlig nu. han kör som en tok i den och e det nåt i vägen så tar han tag i kanten å lyfter hela stolen, så snart välter han väl med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0