Onsdag

Förkylningen har fortfarande inte riktigt släppt. Tråkigt som fan. Å alwa börjar gå mig på nerverna här hemma, märks direkt på humöret när hon vart hemma för länge. Imorrn får hon nog gå till dagis å "springa av sig lite". ;) Hon har ju inte varit så sjuk, de e bara den envisa hostan på nätterna som inte vill ge med sig. så både hon och vi sover dåligt.

Var inne på jobbet idag för å kolla lite vilka tider jag ska jobba nu när jag ska börja igen. blir inga nätter nu, får börja vid sex. men de kan ju va skönt det oxå. Måndagar och fredagar ska jag jobba iallafall. sen får vi se till sommaren hur mycket det blir ;) i höst tänkte jag oxå jobba mån o fre o vara mammaledig tis,ons, tors. så får alex lite mjukstart på dagis. men de e ju lååångt kvar tills dess ;)

Nu vill jag sätta igång å måla luckorna i köket, om man bara hade lite mer pengar. e så trött på de rosa luckorna nu. men ser inte fram emot å slipa dom, de e mindre roligt. får väl bli till våren när jag kan hålla på ute, så man slipper allt slipdamm inne.

Huset måste målas i sommar oxå, bara ubbe tvättar så kan jag måla ;) fundarar på om vi ska byta färg på huset oxå. satt å lekte lite i PS. blev inte jättebra men man ser ju ändå lite hur det skulle kinna bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0