Sjuk :(

Började lite igår med att va snorig, sen blev det bara värre. har typ sovit med en rulle papper i näsan så det inte skulle rinna så förb...at. Enda natten alex sover så e jag snorig å alwa har legat mellan oss å hostat. så mycket sova blev det inte inatt.

Har inte gjort så mycket mer än att lagat lite mat idag, har mest slappat i soffan å tyckt synd om mig själv. Alex e oxå snorig men han kör ju på som vanligt iallafall. fick dock vila en stund när han sov på em.

Ubbe tog hand om maten när han kom hem, skönt för mig ;) sen spelade vi hyveltjuven. ni vet det där barnspelet med gubbar i olika delar som man ska passa ihop. ganska kul faktiskt.
Efter det byggde ubbe å alwa en koja här i tvrummet. det var en båt, å alwa hittade en skatt (godis) som sjörövarna ville ta. Hon satt å gapade på ubbe "kaptem kör fortare, sjörövarna kommer"

Imorrn kommer ev mormor med ett par skridskor till alwa, såna med två medar (eller vad det heter) som man spänner på skorna. så då blir det väl sridskoåkning.

Nähä, nu ska jag krypa ner i sängen snart å titta på nån film.

Kommentarer
Postat av: solveig

De e inte skoj att vara sjuk :(

2010-02-06 @ 16:58:47
Postat av: susanne

Jaaaaa! en kommentar, å så e de "bara" du ;)

2010-02-06 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0