torsdag

får passa på å skriva lite nu när jag har en stund för mig själv ;) alwa är på dagis och martin är barnvakt till alex. ska ju jobba idag å sollan fick oxå jobb ;)

Har börjat jobba nu, måndagar å fredagar å var fjärde lördag, känns bra faktiskt. men alex sover inte hela nätterna än så man e ju lite seg när man jobbat.
idag ska jag bara jobba fyra timmar, lite lagom.

började om på viktklubb igår, har vart väldigt slarvig nu. men måste ta tag i det igen. ska ju på 15års träff från högstadiet i april. så har ju nåt å kämpa för nu. kan ju inte komma dit som en valross liksom ;) men 13 kilo till ska bort å måldatumet är i juni. kanske iallafall hinner gå ner 6kilo till festen. det e lite segt å komma igång bara innan man ser att det börjar hända nåt.

alex har börjat resa sig mot ALLT, får ha koll på han hela tiden. för han har ju inte riktigt balansen när han väl kommit upp. på mornarna vaknar man av en liten fis som står upp i spjälsängen å är hur nöjd som helst över att kunna stå där alldeles själv. inte lika kul på kvällarna när han bara ska ställa sig upp å inte alls sova ;)

Alwa e lika trotsig som vanligt, men bara mot mig verkar det som. i måndags när jag jobbade å ubbe va hemma hade hon vart hur snäll som helst. skitunge!  

Kommentarer
Postat av: Johanna

jobba jobba, bra jobbat=)

2010-03-29 @ 11:44:01
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/
Postat av: Stefan Kalm

Hej! Skriv lite oftare va? Hoppas allt e bra med er annars. Jag softar i solen idag. Hoppas det är lika bra väder i morgon så jag kan sitta ute på torget å surfa. De har fixat så internet funkar gratis bara man har en dator med trådllöst nätverk i. =) Funkar runt hela centrum tydligen. =) =)

2010-05-11 @ 12:16:58
URL: http://lamictal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0